رفع ریجکتی روادیدِ پرتغال
نوشته شده توسط : صبا


رفع ریجکتی روادیدِ پرتغال
بر طبق آمارهای منتشر گردیده در سال 2017 از بین 263000 تقاضاکننده روادیدِ پرتغال 223000 نفر پیروز به دریافت روادیدِ این سرزمین گردیده‌ اند. و صرفا 15 درصد از متقاضی ها ناکام به دریافت روادیدِ پرتغال بوده اند. به دنبال این مقاله با مرسوم ترین دلایل ریجکت شدن روادید و راهکارهای برطرف کردن آن هم پا شما ویزای کاری قبرس شمالی  خوا‌هیم بود.

مهمترین دلایل ریجکت شدن روادیدِ پرتغال
یک هیبت درخواست روادید قابلیت و امکان داراست ریجکت گردد، وقتی که افسر دفتر نمایندگی نتواند داده ها موردنیاز را درباره موقعیت درخواست کننده بدست آورند. بنابرین نقص در تصویب داده ها منجر میشود تا افسر دفتر نمایندگی نتواند درباره صلاحیت فرد درخواست دهنده تصمیم صحیح بگیرد و این فرمان باعث به ریجکت شدن روادیدِ او میگردد.

از طرفی نیز ممکن میباشد سروان دفتر نمایندگی اطلاعاتی درباره تقاضاکننده بدست بیاورد که غیر قابل قبول باشد و یا این که ثابت گردد که فارغ شرایط او است. براین اساس عدم کامل شدن هیبت به طور درست و با داده ها دروغین نیز باعث ریجکت شدن درخواست روادید می‌شود. بقیه دلایل ریجکت شدن روادید مهاجرت کاری به قبرس شمالی  میتواند به انگیزه:

وجود سوء سوابق و اقدامت مجرمانه در پیشین
بیان داده ها غلط مدارک پرواز
موجه نبودن برهان حضور درخواست کننده در پرتغال
جراحت دیدگی گذرنامه
نا دارای اعتبار بودن گذرنامه
نقص در ثابت نرم افزار هجرت
طومار های مرجع سوای بها و اعتبار
وجه مالی ناکافی برای مسافرت به پرتغال
تصویب کذب تاریخ میلاد و وصلت
بی اعتبار بودن بیمه مسافرت
به چه شکل ریجکتی روادیدِ پرتغال خویش را برطرف سازیم؟
شایسته ترین راه حل برای درخواست دوباره روادید تایپ کردن طومار فرجام خواهی میباشد. تایپ کردن طومار فرجام خواهی از اصول و قواعد خاصی تاسی می نماید و سفارش می‌گردد در شکل نداشتن تجارب ای در این باره از کارشناسان این مورد منفعت بگیرید. در مجموع این طومار می بایست داده ها پایین را در بر گیرد که مشمول:

داده ها فردی: این داده ها دربرگیرنده، تاریخ به دنیاآمدن، زادگاه، اسم و اسم خانوادگی و شماره شناسنامه میشود.

تاریخی که درخواست روادیدِ شما ریجکت شد‌ه‌است: این تاریخ در طومار ریجکتی درخواست روادید درج گردیده است. مطمئن گردید که آن را به صحت یادداشت می‌کنید.

نشانی محل اسکونت: این ادرس بایستی دربرگیرنده اسم شهر/ شهرستان، محله، خیابان(ها)، کوچه و کد پستی باشد.

نشانی آدرس اینترنتی و شماره یار و همدم: هرچند که‌این آیتم الزامی نیست البته درج کردن آن‌ها باعث سرعت بخشی به مراحل درخواست شما میگردد چون، اگر‌که درخواست دوباره روادیدِ شما پذیرفته گردد و یا توشه دیگر ریجکت گردد، طومار ای به نشانی محل سکونت شما ارسال شود. البته درصورتی که شما پست الکترونیک و شماره همدم خویش را درج کرده باشید ماموران سفارت منزل به محض تایید یا این که ریجکتی روادید، از روش پست الکترونیک یا این که گوشی تماس با شما میگیرند.

امضا کردن طومار فرجام خواهی: این طومار صرفا بوسیله شما یا این که نماینده قانونی تام الاختیار شما میتواند امضا خواهد شد.

توضیح دادن این که چرا طومار درخواست شما بایستی گزینه تایید قرار بگیرد: این توضیحات مهم‌ترین قسمت طومار شما‌را دربرگیرنده میشود. درین نصیب میباشد که شما می بایست با استعمال از ادبیات مطلوب بگویید که چرا رد شدن درخواست روادیدِ شما درست نبوده و با استعمال از دلایل مستند انگیزه ریجکتی خویش را آیتم مشاجره قرار دهید.

ضمیمه کردن مدارک: همان گونه که در امر فوق نیز بیان شد همگی دلایل و توضیحات شما بایستی مستند باشد. همینطور بایستی فایل ای صحیح فرمایید و هر گواهی را ضمیمه توضیحات مربوطه نمائید.

 

رفع ریجکتی روادیدِ سوئد
رفع ریجکتی روادیدِ بلژیک
رفع ریجکتی روادیدِ فرانسه
رفع ریجکتی روادیدِ استرالیا
رفع ریجکتی روادیدِ لهستان
رفع ریجکتی روادیدِ انگلستان
نکات نهایی رفع ریجکتی روادیدِ پرتغال
به خیال و خاطر داشته باشید که دفتر نمایندگی پرتغال و بقیه دفتر نمایندگی ها روزمره 100 ها طومار فرجام خواهی را گزینه پژوهش قرار میدهند بدین ترتیب اعتنا داشته باشید که طومار شما بیش تر از 2 کاغذ نباشد و کلیه نکات فوق را دربرگیرد.





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: