سه: علم آموزی مهندسی در کانادا
نوشته شده توسط : صبا


سه: علم آموزی مهندسی در کانادا
کانادا را بایستی شایسته ترین مرزو بوم برای علم آموزی مهندسی به‌اکانت آورد. کالج‌های تورنتو، بریتیش کلمبیا، واترلو، آلبرتا، مک گیل، مونترال و کویین جزء شایسته ترین کالج‌های عالم برای علم آموزی در حرفه‌های مهندسی می باشند. اکثری از دانشجو ها مهندسی بعد از فراغت از علم آموزی در به عبارتی کانادا سرگرم به شغل میشوند. واحد سنجش درآمد مهندسین در کانادا هر ساله به حدود 40 تا 100 هزار دلار می رسد. از در بین حرفه‌های مهندسی، فن‌های علم ها کامپیوتر، برق، مهندسی شیمی، مکانیک و مهندسی انرژی در کانادا مداقه بیشتری دارا هستند.
در‌حالتی که قصد علم آموزی در حرفه‌های مهندسی کانادا را دارید، بایستی مطلقاً در امتحان‌های آیلتس یا این که تافل کمپانی کرده و نمره قبولی استحصال کرده باشید؛ همینطور داشتن سوابق کاری، نوشته ی علمی پژوهشی و سابقه تحصیلی نیز در تایید دانشجو ها تازه دارای ویزای کاری قبرس شمالی  اهمیت میباشد.

چهار: علم آموزی مهندسی در هلند
هلند یکی‌از قطب‌های صنعتی اروپا میباشد. این موضوع سبب گردیده تا علم آموزی مهندسی نیز در هلند سطح بالایی داشته باشد. حرفه‌های مهندسی در دانشکده‌های هلند در سه بازه کارشناسی، فوق لیسانس و دکترا ارائه میشود. اما اکثر اوقات دانشجو ها اهل ایران برای علم آموزی در مقاطع ارشد و دکترا هلند را گزینش می‌نمایند.
زمان فوق لیسانس برای فن‌های مهندسی معمولاً دربین 1 تا 2 سال ارتفاع میکشد. دانشجو یان این بازه زمانی بایستی ضمن پاس کردن درس‌های تئوری، یک پروژه دانشگاهی را نیز به ثمر برسانند.

علم آموزی در زمان دکترای مهندسی هم در هلند یک عمل کل‌وقت به حساب می آید. دانشجو یان این دوران بایستی کل‌وقت در کالج حاضر باشند و به پژوهش و تفحص بپردازند. اکثر زمان ها پروژه‌های مدت دکترا، پروژه‌هایی میباشد که راجع‌به با صنعت های گوناگون به کالج معرفی گردیده‌اند.

در‌صورتی‌که در هلند پیرو شایسته ترین دانش گاه برای علم آموزی مهندسی می باشید، می بایست به سراغ یک کدام از چهار کالج آیندهوون، دلفت، توئنته و یا این که خرونینگن بروید.

پیش از معرفی یکی از دیگر از سایر کشورها برای مسافرت با حرفه های مهندسی از شما دعوت می‌کنیم به نوشته ی علمی شایسته ترین مملکت برای هجرت خانوادگی هم رمز بزنید.

پنج علم آموزی مهندسی در انگلستان
اکثری از دانشکده‌های بلندتر مهندسی در بریتانیا و به‌خصوص مرزوبوم انگلستان قرار دارا هستند. دانشکده آکسفورد، کالج کمبریج، کالج امپریال دانشکده لندن، دانشگاه دانشگاهی لندن، کالج منچستر و دانش گاه ساوتهمپتون تمامی در موضوع فن‌های مهندسی بین 100 دانش کده رفیعتر جهان قرار میگیرند. به همین خیال از انگلستان به‌تیتر شایسته ترین مرزو بوم برای علم آموزی مهندسی خاطر میشود.

محبوبیت حرفه‌های مهندسی در انگلستان تعدادی ادله داراست. به عنوان مثال این دلایل می‌قدرت به مفاد مهاجرت کاری به قبرس شمالی  پایین اشاره نمود:

بازار شغل مطلوب برای حرفه‌های مهندسی
قابلیت و امکان ادامه علم آموزی در فن‌های مهندسی برای مقاطع فوق لیسانس، دکترا و پسا دکترا
قابلیت و امکان استخدام در کمپانی‌ها و سازمان‌ها فورا بعد از فراغت از علم آموزی
ارائه چگونگی آموزشی سطح بالا
قابلیت و امکان علم آموزی در شایسته ترین کالج‌های مهندسی جهان
اعتبار بالای مدارک مهندسی دانشکده‌های بریتانیا
مثلا حرفه‌های مهندسی دوست داستنی در بریتانیا می‌اقتدار به فن‌های مهندسی عمران، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی کامپیوتر و مهندسی مکانیک اشاره نمود. در حالتی که قصد علم آموزی در فن‌های مهندسی را دارید، به سراغ این فن‌ها بروید.

شش: علم آموزی مهندسی در امریکا
آمریکا امریکا شایسته ترین سرزمین برای علم آموزی مهندسی میباشد. همگی دانشجو ها و حتی اساتید حرفه‌های مهندسی امید دارا هستند در دانش گاه‌های امریکا به فعالیت و علم آموزی درگیر باشند. امریکا مهد دانش عالم میباشد و دانشجویانی که در‌این سرزمین به علم آموزی درگیر می گردند، این مجال را دارا هستند که با تازه تکنولوژی‌ها و صنعت های سروکار داشته باشند.
بخش اعظمی از دانشجو یان اهل ایران برای علم آموزی در مقاطع ارشد و دکترا امریکا را گزینش می‌نمایند؛ البته علم آموزی در فن‌های مهندسی برای دوران کارشناسی هم قابلیت‌پذیر میباشد. اما حتی برای علم آموزی در مدت کارشناسی هم دانشجو یان مهاجر می بایست در امتحان آیلتس یا این که تافل نمره قبولی گرفته باشند. تایید در تمام سطوح مبنی بر سابقه تحصیلی و رزومه هر فردی اعمال می‌گردد؛ در‌حالتی که به‌دنبال بورسیه‌های تحصیلی می‌باشید، بایستی مقاله‌ها پژوهشی معتبری داشته باشید. همینطور داشتن سوابق شغلی مرتبط و سابقه تحصیلی سطح بالا هم به دریافت بورسیه در دانش گاه‌های امریکا یاری می‌نماید.

از مهم ترین مرکزها دانشگاهی امریکا برای حرفه‌های مهندسی می‌اقتدار به دانش کده ایالتی اریزونا، دانشکده برکلی، موسسه فناوری کالیفرنیا، موسسه فناوری ماساچوست، دانشکده استنفورد، دانش کده هاروارد، دانشکده میشیگان و موسسه فناوری جورجینا اشاره نمود.





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 مرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: