پژوهش پروژه‌ها و واحدها در قبرس شمالی
نوشته شده توسط : صبا


پژوهش پروژه‌ها و واحدها در قبرس شمالی
این مرحله در دو شرایط قابلیت‌پذیر میباشد شما میتوانید در قبرس شمالی حضور داشته باشید و با ملازمت کارشناسان ما پروژه‌ها و موردها مطلوب با شرایطتان را رسیدگی نمائید. در‌حالتی که حالت داخل شدن به قبرس شمالی را ندارید قابلیت اعمال این فرایند به طور آنلاین هم وجود داراست. بدین شکل که داده ها و وضعیت پروژه‌ها برای خریدار ارسال می شود و در شکل رغبت از فرآیند فعالیت و ایجاد کرد هر پروژه ویدیو‌ها و عکس‌ها نیز برای خریداران گرفته و ارسال گردد. در‌این مرحله آغاز شهر و حوزه‌ متبوع با دقت به مقصود خریدار از این سپرده گذاری تعیین گردیده و آنگاه کلیه مفاد مو جود که متناسب با موقعیت خریدار می باشند ویزای کاری قبرس شمالی  نظارت گردد.

به خیال و خاطر داشته باشید که پروژه‌ها و املاک در قبرس شمالی به دو شکل پیش فروش و فراهم تحویل می‌باشند که هر مورد جهت تسهیل مراحل برای خریداران قابلیت و امکان پرداخت به طور اقساط سوای منفعت هم دارا‌هستند. و نکته مهمی که می‌اقتدار خاطرنشان کرد با خرید ملک به طور اقساط و یا این که خرید ملک‌های پیش فروش هم قابلیت اخذ اقامت مملکت قبرس شمالی وجود دارااست

 

رزرو واحد و پیش تفاهم نامه با کمپانی تولید کننده
بعداز رسیدگی بدون نقص مفاد جان دار و وضعیت پرداخت و مجال تحویل واحد و … طبق ضوابط خریداران قابلیت و امکان رزرو واحد را با پرداخت مبلغ یه خرده به دوران فرصت حداکثر یکماه دارا‌هستند. درین مرحله مبلغ رزرو به کمپانی تولیدکننده پرداخت و پیش قراردادی مابین خریدار و کمپانی خالق امضا میشود. برمبنای تفاهم نامه واحد گزینش گردیده با ویژگیهای نام برده و تا فرصت توافق گردیده در تفاهم نامه به اسم خریدار رزرو میماند.

نکته مثبت این مورد این میباشد که خریدار مطمين میگردد که واحد سوای تغییر تحول ارزش به نامش می ماند و مجال بیشتری برای کامل شدن مبلغ پیش پرداخت خواهد داشت.

 

کامل شدن پیش پرداخت و امضا تفاهم نامه
بعداز مقطع مجال توافق گردیده در پیش پرداخت خریدار ملزم به کامل شدن مبلغ پیش پرداخت به کمپانی تولید کننده می باشد. بعد از این شغل مهمترین مرحله امضا تفاهم نامه خرید میباشد.

تصویب تفاهم نامه و اخذ اقامت قبرس شمالی
بعد از امضای طرفین تفاهم نامه ( کمپانی تولیدکننده و خریدار) متخصص مرتبط با شغل های اقامتی در کمپانی مدارک خریدار را جهت استارت فرآیند اخذ مهاجرت کاری به قبرس شمالی  اقامت فراهم کرده و آغاز به عمل می‌نماید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ اقامت

-اصل پاسپورت و فتوکپی کل صفحه ها

-مدرک عدم سوپیشینه

-مدارک مرتبط با خرید ملک

-طومار مختار

-عکس

-صفحه تمکن مالی (۲۵۰۰۰ دلار برای هر نفر)

-ترجمه گواهی تزویج در شکل تاهل





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: