روادیدِ توریستی برزیل
نوشته شده توسط : صبا


روادیدِ توریستی برزیل
از سواحل قشنگ تا بیشه های انبوه، مناظر روستایی و شهرهای پویا و براق کلیه منجر گردیده اند تا برزیل تجارب ای بی بدیل به گردشگران این مملکت ببخشد. با دقت به کشورمبدا گردشگران، اکثری از آن‌ها به دریافت روادیدِ برزیل مستلزم میباشند. براین اساس پیش از فراهم شدن برای مسافرت درخصوص نیاز داشتن یا این که نداشتن روادیدِ گرشگری ویزای کاری قبرس شمالی  برزیل پژوهش اعمال دهید.

کشورهایی که از دریافت روادیدِ توریسم برزیل معاف می‌باشند عبارتند از: آرژانتین، اتریش، بلژیک، بولیوی، بلغارستان، جمهوری بررسی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کرواسی، دانمارک، اکوادور، فنلاند، فرانسه، آلمان، یونان، هندوراس، مجارستان، ایسلند، ایرلند، اسرائيل، ایتالیا، لوکزامبورگ، موناکو، مراکش، هلند، نیوزلند، نروژ، مالت، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، لهستان، پرتغال، سان مارینو، اسلواکی، اسلوونی، آفریقای جنوبی، کره جنوبی، اسپانیا، سورینام، سوئد، سوئیس، تایلند، ترینیداد و توباگو، تونس، ترکیه، انگلستان، ژاپن، اروگوئه و واتیکان.

فرایند و مدارک لازم برای اخذ روادیدِ تورستی برزیل
کشورهایی زیرا آمریکا، چین، هند، کانادا و استرالیا پیش از هجرت به برزیل مکلف به دریافت روادید توریستی می‌باشند و شهروندان امریکایی به‌این ادله مکلف به اخذ روادید میباشند که سیاست های دو جانبه ای بین این دو میهن حال و روز گردیده‌است، که دارندگان گذرنامه آمریکایی میتوانند با پرداخت هزینه 140 دلاری به زمان 10 سال روادیدِ دارای اعتبار برای مسافرت به برزیل را اخذ کنند. بقیه کشورها جهت دریافت روادیدِ توریستی برزیل آغاز می بایست هیبت درخواست روادید را دانلود کرده و به مجاورت ترین دفتر نمایندگی یا این که سفارت منزل برزیل برای گزینش وقت ملاقات رجوع و برگشت کنند. مدارک درخواست گردیده در هر دفتر نمایندگی قادر است گوناگون باشد ولی به صورت همگانی همگی آنان از درخواست کنندگان اوراق پایین را می طلبند.

دو قطعه عکس 2*2
یک گذرنامه دارای اعتبار که از مجال ورود فرد به برزیل دست‌کم 6 ماه اعتبار داشته باشد
ارسال داده ها مسافرت مانند پرینت از کد تاییدیه هجرت یا این که یک طومار از ماشین کرایه ای مسافرتی
دقت: بعد از ورود بازدید کنندگان به برزیل به آن‌ها یک کارت ورود و خروج داده میگردد. این کارت یک کاغذی میباشد که به وسیله مامورمهاجرتی برزیل مهر خورده میباشد. تقاضاکنندگان می بایست از این شیت نگه داری کرده و هنگام رجوع به سرزمین خویش آن را به ماموران مهاجرتی تحویل دهند. همینطور در شکل تمدید روادیدِ توریسم، متقاضی ها بایستی توشه دیگر مهاجرت کاری به قبرس شمالی  این صفحه را به یاور داشته باشند.

پروسه و مدارک موردنیاز برای اخذ E-visa برزیل
در سال 2018 دولت برزیل برای پیشرفت صنعت توریسم این مرزو بوم مبادرت به ساخت و ساز روادیدِ الکترونیکی نمود. هرچند این نرم افزار فقط برای شهروندان استرالیا، ژاپن و آمریکا در دسترس میباشد. این روادید به گردشگران این کشورها اذن اقامت به حداکثر برهه زمانی 90 روز را می‌دهد. جهت دریافت روادید به این‌راه هیچگونه مراجعه به سفارت منزل یا این که دفتر نمایندگی برزیل مورد نیاز نبوده و متقاضی ها کشورهای فوق میتوانند کلیه فرایند دریافت روادید را به طور اینترنتی کامل شدن کنند. هزینه دریافت روادید توریسم برزیل 44 دلار و 24 سنت است ( 40 دلار برای هیبت درخواست روادید و 4 دلار و 24 سنت برای حق الزحمه). برای پرداخت وجه می‌توانید از کارت های اعتباری استعمال فرمایید و حداکثر در 5 روز کاری روادیدِ درخواست کنندگان در شکل تائید تصویب و صادر میشود. متقاضی ها بعداز ثبت نام در وب سایت مربوطه بایستی مدارکی که مشمول: یک قطعه عکس که بعدها آن دست‌کم 413 * 531 پیکسل باشد، ارسال ادرس تصویب گردیده در گذرنامه و ارسال ورقه ای که داده ها فردی شما در گذرنامه تصویب گردیده باشد را در تارنما ضمیمه نمایند. برای تقاضاکنندگان ذیل 18 سال این قابلیت و امکان وجود داراست تا مدارک مازاد مانند رضایت طومار، تاریخ به دنیاآمدن فرزند و اسامی بی نقص والدین از جانب پدر و مادر یا این که قیم رسمی درخواست شود. در‌صورتی‌که مفاد مذکور نیز آیتم درخواست واقع گردد، دریافت روادید توریسم ممکن میباشد تا 30 روز به ارتفاع بیانجامد.

بعداز اتمام فرآیند درخواست روادیدِ توریسم، یک کد پیگیری برای درخواست کننده روی شیت ظواهر میگردد. با یادداشت کد می‌توانید از موقعیت درخواست روادیدِ خویش مطلع گردید. همینطور به محض تایید درخواست روادید، یک آدرس اینترنتی از جانب سازمان مسافرت برزیل به پذیرنده روادید ارسال میگردد که سفارش می‌شود از محتوای آن نشانی اینترنتی یک پرینت گرفته گردد.

تمدید روادیدِ توریسم برزیل
اگر تقاضاکننده با روادیدِ توریسم برزیل خواستار اقامت بیشتراز 90 روز در برزیل را داشته باشد، می بایست درخواست خویش را از روش پلیس فدرال برزیل به تصویب برساند و در شکل تایید درخواست تمدید روادید او قادر است تا غایت 180 روز در یک دوران 12 ماهه در برزیل اقامت داشته باشد. دقت داشته باشید که‌این مبادرت را بایستی پیش از منقضی شدن روادیدِ توریستی به تصویب رسد.

با برگشت به پلیس فدرال برزیل ( در همه فرودگاه های والا یک محل کار پلیس فدرال مقرر شد‌ه‌است) برای تمدید روادیدِ خویش موردها پایین را می بایست به همدم داشته باشید.

ثابت تمکن مالی در بازه فرصت درخواست گردیده برای اقامت
کامل شدن نمودن یک هیبت که در محل کار پلیس به شما داده میگردد
تحویل دادن گذرنامه و کارت ورود و خروج
آرم دادن بلیط رجوع از برزیل





:: برچسب‌ها: ویزای کاری قبرس شمالی,مهاجرت کاری به قبرس شمالی ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 مهر 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: